Snelle levertijd
Groothandel
Importeur

Privacybeleid

Laatst bijgewerkt op 22 mei 2023

Deze privacyverklaring voor Greenmoods B.V. ('Bedrijf', 'wij', 'ons', of 'onze'), beschrijft hoe en waarom wij uw informatie kunnen verzamelen, opslaan, gebruiken en/of delen ('verwerken') wanneer u gebruik maakt van onze diensten ('Diensten'), zoals wanneer u:

Onze website bezoekt op https://www.greenmoods.nl/nl/, of een website van ons die linkt naar deze privacyverklaring

Op andere gerelateerde manieren met ons samenwerkt, waaronder verkoop, marketing of evenementen.

Vragen of zorgen?Het lezen van deze privacyverklaring helpt u uw privacyrechten en -keuzes te begrijpen. Als u niet akkoord gaat met ons beleid en onze praktijken, maak dan geen gebruik van onze diensten. Als u nog vragen of zorgen hebt, neem dan contact met ons op via [email protected].

 

SAMENVATTING VAN BELANGRIJKE PUNTEN

Deze samenvatting bevat de belangrijkste punten uit onze privacyverklaring, maar u kunt meer details over elk van deze onderwerpen vinden door te klikken op de link na elk belangrijk punt of door gebruik te maken van onze inhoudsopgave hieronder om het gedeelte te vinden dat u zoekt.

Welke persoonsgegevens verwerken wij?Wanneer u onze diensten bezoekt, gebruikt of erdoor navigeert, kunnen wij persoonsgegevens verwerken, afhankelijk van de manier waarop u communiceert met Greenmoods B.V. en de diensten, de keuzes die u maakt en de producten en functies die u gebruikt. Meer informatie over persoonsgegevens die u aan ons verstrekt.

Verwerken wij gevoelige persoonsgegevens? Wij verwerken geen gevoelige persoonsgegevens.

Ontvangen wij informatie van derden? Wij ontvangen geen informatie van derden.

Hoe verwerken wij uw informatie? Wij verwerken uw informatie om onze Diensten te leveren, te verbeteren en te beheren, met u te communiceren, voor beveiliging en fraudepreventie en om te voldoen aan de wet. Wij kunnen uw informatie ook verwerken voor andere doeleinden met uw toestemming. Wij verwerken uw gegevens alleen als wij daar een geldige wettelijke reden voor hebben. Meer informatie over hoe wij uw informatie verwerken.

In welke situaties en met welke soorten partijen delen wij persoonsgegevens? Wij kunnen informatie delen in specifieke situaties en met specifieke categorieën van derden. Lees meer over wanneer en met wie wij uw persoonsgegevens delen.

Hoe houden wij uw informatie veilig? Wij beschikken over organisatorische en technische processen en procedures om uw persoonsgegevens te beschermen. Geen enkele elektronische transmissie via het internet of informatieopslagtechnologie kan echter als 100% veilig worden gegarandeerd, dus wij kunnen niet beloven of garanderen dat hackers, cybercriminelen of andere onbevoegde derden niet in staat zullen zijn onze beveiliging te verslaan en uw informatie op ongepaste wijze te verzamelen, in te zien, te stelen of te wijzigen. Meer informatie over hoe wij uw informatie veilig houden.

Wat zijn uw rechten? Afhankelijk van waar u zich geografisch bevindt, kan de toepasselijke privacywetgeving betekenen dat u bepaalde rechten hebt met betrekking tot uw persoonlijke gegevens. Meer informatie over uw privacyrechten.

Hoe oefent u uw rechten uit? De eenvoudigste manier om uw rechten uit te oefenen is door een bezoek te brengen aan https://www.greenmoods.nl/nl/service/, of door contact met ons op te nemen. Wij zullen elk verzoek in overweging nemen en opvolgen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

Wilt u meer weten over wat Greenmoods B.V. doet met de informatie die wij verzamelen? Bekijk de volledige privacyverklaring.

INHOUDSOPGAVE

WELKE INFORMATIE VERZAMELEN WE?

HOE VERWERKEN WE UW INFORMATIE?

OP WELKE WETTELIJKE GRONDSLAGEN BASEREN WIJ ONS OM UW PERSOONSGEGEVENS TE VERWERKEN?

WANNEER EN MET WIE DELEN WIJ UW PERSOONSGEGEVENS?

GEBRUIKEN WE COOKIES EN ANDERE TRACKINGTECHNOLOGIEËN?

HOE LANG BEWAREN WE UW INFORMATIE?

HOE HOUDEN WE UW INFORMATIE VEILIG?

VERZAMELEN WE INFORMATIE VAN MINDERJARIGEN?

WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN?

CONTROLES VOOR DO-NOT-TRACK FUNCTIES

HEBBEN INWONERS VAN CALIFORNIË SPECIFIEKE PRIVACYRECHTEN?

PASSEN WIJ DEZE VERKLARING AAN?

HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE VERKLARING?

HOE KUNT U DE GEGEVENS DIE WIJ VAN U VERZAMELEN CONTROLEREN, BIJWERKEN OF VERWIJDEREN?

1. WELKE INFORMATIE VERZAMELEN WIJ?

Persoonlijke informatie die u ons verstrekt In het kort: Wij verzamelen persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt.

Wij verzamelen persoonsgegevens die u vrijwillig aan ons verstrekt wanneer u zich registreert op de Diensten, interesse toont in het verkrijgen van informatie over ons of onze producten en Diensten, wanneer u deelneemt aan activiteiten op de Diensten, of anderszins wanneer u contact met ons opneemt.

Door u verstrekte persoonlijke informatie. De persoonsgegevens die wij verzamelen zijn afhankelijk van de context van uw interacties met ons en de Diensten, de keuzes die u maakt en de producten en functies die u gebruikt. De persoonlijke informatie die wij verzamelen kan het volgende omvatten:

  • namen
  • telefoonnummers
  • e-mailadressen
  • postadressen
  • gebruikersnamen
  • wachtwoorden
  • contactvoorkeuren
  • factuuradressen
  • debet-/creditcardnummers
  • contact- of authenticatiegegevens
  • functiebenamingen
  • Gevoelige informatie. Wij verwerken geen gevoelige informatie.

Betalingsgegevens. Wij kunnen gegevens verzamelen die nodig zijn om uw betaling te verwerken als u aankopen doet, zoals het nummer van uw betaalinstrument en de beveiligingscode die aan uw betaalinstrument is gekoppeld. Alle betalingsgegevens worden opgeslagen door IDEAL, Mastercard, Visa en Bancontact. U kunt hun privacyverklaring(en) hier vinden: https://www.ideal.nl/privacy-cookie-statement/, https://www.mastercard.nl/nl-nl/visie/privacy.html, https://www.visa.nl/legal/global-privacy-notice.html en https://www.bancontact.com/files/privacy.pdf.

Alle persoonlijke informatie die u ons verstrekt, moet waarheidsgetrouw, volledig en nauwkeurig zijn en u moet ons op de hoogte brengen van wijzigingen in deze persoonlijke informatie.

Automatisch verzamelde informatie

In het kort: Sommige informatie - zoals uw Internet Protocol (IP)-adres en/of browser- en apparaatkenmerken - wordt automatisch verzameld wanneer u onze Diensten bezoekt.

Wij verzamelen automatisch bepaalde informatie wanneer u de Diensten bezoekt, gebruikt of erdoor navigeert. Deze informatie onthult niet uw specifieke identiteit (zoals uw naam of contactinformatie), maar kan apparaat- en gebruiksinformatie bevatten, zoals uw IP-adres, browser- en apparaatkenmerken, besturingssysteem, taalvoorkeuren, verwijzende URL's, apparaatnaam, land, locatie, informatie over hoe en wanneer u onze Diensten gebruikt, en andere technische informatie. Deze informatie is voornamelijk nodig om de veiligheid en werking van onze Diensten te handhaven en voor onze interne analyse- en rapportagedoeleinden.

Zoals veel bedrijven verzamelen we ook informatie via cookies en soortgelijke technologieën.

De informatie die we verzamelen omvat:

Log- en gebruiksgegevens. Log- en gebruiksgegevens zijn dienstgerelateerde, diagnostische, gebruiks- en prestatiegegevens die onze servers automatisch verzamelen wanneer u onze Diensten opent of gebruikt en die wij vastleggen in logbestanden. Afhankelijk van hoe u met ons communiceert, kunnen deze loggegevens uw IP-adres, apparaatinformatie, browsertype en instellingen en informatie over uw activiteit in de Diensten (zoals de datum/tijdstempels in verband met uw gebruik, bekeken pagina's en bestanden, zoekopdrachten en andere acties die u uitvoert, zoals welke functies u gebruikt), informatie over apparaatgebeurtenissen (zoals systeemactiviteit, foutrapporten (soms 'crashdumps' genoemd) en hardware-instellingen) omvatten.

Apparaatgegevens. Wij verzamelen apparaatgegevens zoals informatie over uw computer, telefoon, tablet of ander apparaat dat u gebruikt om toegang te krijgen tot de Diensten. Afhankelijk van het gebruikte apparaat kunnen deze apparaatgegevens informatie bevatten zoals uw IP-adres (of proxyserver), apparaat- en toepassingsidentificatienummers, locatie, browsertype, hardwaremodel, internetserviceprovider en/of mobiele provider, besturingssysteem en informatie over de systeemconfiguratie.

Locatiegegevens. Wij verzamelen locatiegegevens zoals informatie over de locatie van uw apparaat, die zowel nauwkeurig als onnauwkeurig kan zijn. Hoeveel informatie wij verzamelen hangt af van het type en de instellingen van het apparaat dat u gebruikt om toegang te krijgen tot de Diensten. Wij kunnen bijvoorbeeld GPS en andere technologieën gebruiken om geolocatiegegevens te verzamelen die ons uw huidige locatie vertellen (op basis van uw IP-adres). U kunt ervoor kiezen ons niet toe te staan deze informatie te verzamelen door de toegang tot de informatie te weigeren of door uw Locatie-instelling op uw apparaat uit te schakelen. Als u ervoor kiest om u af te melden, is het echter mogelijk dat u bepaalde aspecten van de Diensten niet kunt gebruiken.

2. HOE VERWERKEN WIJ UW INFORMATIE?

In het kort: Wij verwerken uw informatie om onze Diensten te leveren, te verbeteren en te beheren, met u te communiceren, voor beveiliging en fraudepreventie, en om te voldoen aan de wet. Wij kunnen uw informatie ook verwerken voor andere doeleinden met uw toestemming.

Wij verwerken uw persoonsgegevens om verschillende redenen, afhankelijk van de manier waarop u met onze Diensten omgaat, waaronder:

Om het aanmaken en verifiëren van accounts te vergemakkelijken en anderszins gebruikersaccounts te beheren. Wij kunnen uw informatie verwerken zodat u uw account kunt aanmaken en erop kunt inloggen, en uw account operationeel houden.

  • Om diensten aan de gebruiker te leveren en te vergemakkelijken. We kunnen uw informatie verwerken om u de gevraagde dienst te leveren.
  • Om te reageren op vragen van gebruikers/ondersteuning te bieden aan gebruikers. We kunnen uw informatie verwerken om uw vragen te beantwoorden en eventuele problemen met de gevraagde dienst op te lossen.
  • Om u administratieve informatie te sturen. Wij kunnen uw gegevens verwerken om u informatie te sturen over onze producten en diensten, wijzigingen in onze voorwaarden en ons beleid en andere soortgelijke informatie.
  • Om uw bestellingen uit te voeren en te beheren. We kunnen uw gegevens verwerken om uw bestellingen, betalingen, retourzendingen en omruilingen via de Diensten uit te voeren en te beheren.
  • Om communicatie tussen gebruikers mogelijk te maken. We kunnen uw gegevens verwerken als u ervoor kiest een van onze aanbiedingen te gebruiken die communicatie met een andere gebruiker mogelijk maakt.
  • Om feedback te vragen. We kunnen uw gegevens verwerken als dat nodig is om feedback te vragen en om contact met u op te nemen over uw gebruik van onze Diensten.
  • Om u marketing- en promotieberichten te sturen. We kunnen de persoonlijke informatie die u ons stuurt verwerken voor onze marketingdoeleinden, indien dit in overeenstemming is met uw marketingvoorkeuren. U kunt zich te allen tijde afmelden voor onze marketing e-mails. Zie voor meer informatie "WAT ZIJN UW PRIVACY-RECHTEN?" hieronder.
  • Om u gerichte reclame te leveren. Wij kunnen uw gegevens verwerken om gepersonaliseerde inhoud en reclame te ontwikkelen en weer te geven die zijn afgestemd op uw interesses, locatie en meer.
  • Om onze diensten te beschermen. We kunnen uw gegevens verwerken als onderdeel van onze inspanningen om onze Diensten veilig en beveiligd te houden, met inbegrip van fraudecontrole en -preventie.
  • Om gebruikstrends te identificeren. We kunnen informatie verwerken over hoe u onze Diensten gebruikt om beter te begrijpen hoe ze worden gebruikt, zodat we ze kunnen verbeteren.
  • Om de effectiviteit van onze marketing- en promotiecampagnes te bepalen. We kunnen uw informatie verwerken om beter te begrijpen hoe we marketing- en promotiecampagnes kunnen aanbieden die voor u het meest relevant zijn.
  • Om een vitaal belang van een individu te redden of te beschermen. Wij kunnen uw informatie verwerken wanneer dit noodzakelijk is om een vitaal belang van een individu te redden of te beschermen, zoals het voorkomen van schade.

3. OP WELKE RECHTSGRONDSLAGEN BASEREN WIJ ONS OM UW GEGEVENS TE VERWERKEN?

In het kort: Wij verwerken uw persoonsgegevens alleen wanneer wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is en wij een geldige wettelijke reden (d.w.z. rechtsgrond) hebben om dit te doen onder de toepasselijke wetgeving, zoals met uw toestemming, om te voldoen aan wetten, om u diensten te verlenen om onze contractuele verplichtingen aan te gaan of na te komen, om uw rechten te beschermen of om onze legitieme zakelijke belangen te vervullen.

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) en de GDPR van het Verenigd Koninkrijk verplichten ons om de geldige rechtsgronden toe te lichten waarop wij ons baseren om uw persoonsgegevens te verwerken. Als zodanig kunnen wij ons beroepen op de volgende rechtsgronden om uw persoonsgegevens te verwerken:

Toestemming. Wij kunnen uw gegevens verwerken als u ons toestemming hebt gegeven (d.w.z. toestemming) om uw persoonsgegevens voor een specifiek doel te gebruiken. U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken. Meer informatie over het intrekken van uw toestemming.

Uitvoering van een contract. Wij kunnen uw persoonsgegevens verwerken wanneer wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is om onze contractuele verplichtingen jegens u na te komen, waaronder het leveren van onze Diensten of op uw verzoek voorafgaand aan het aangaan van een contract met u.

Legitieme belangen. Wij kunnen uw gegevens verwerken wanneer wij van mening zijn dat dit redelijkerwijs noodzakelijk is om onze legitieme zakelijke belangen te verwezenlijken en deze belangen niet zwaarder wegen dan uw belangen en fundamentele rechten en vrijheden. Wij kunnen bijvoorbeeld uw persoonsgegevens verwerken voor sommige van de beschreven doeleinden om:

  • eindgebruikers informatie te geven over speciale aanbiedingen en kortingen op onze producten en diensten
  • gepersonaliseerde en relevante reclame-inhoud voor onze gebruikers te ontwikkelen en weer te geven
  • Te analyseren hoe onze Diensten worden gebruikt, zodat we ze kunnen verbeteren om gebruikers te binden en te behouden
  • Onze marketingactiviteiten ondersteunen
  • Problemen diagnosticeren en/of frauduleuze activiteiten voorkomen
  • Begrijpen hoe onze gebruikers onze producten en diensten gebruiken, zodat we de gebruikerservaring kunnen verbeteren.

Wettelijke verplichtingen. Wij kunnen uw gegevens verwerken wanneer wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is voor de naleving van onze wettelijke verplichtingen, zoals om samen te werken met een wetshandhavingsinstantie of regelgevende instantie, onze wettelijke rechten uit te oefenen of te verdedigen, of uw gegevens bekend te maken als bewijs in rechtszaken waarbij wij betrokken zijn.

Vitale belangen. Wij kunnen uw informatie verwerken wanneer wij van mening zijn dat dit noodzakelijk is om uw vitale belangen of de vitale belangen van een derde partij te beschermen, zoals situaties waarin de veiligheid van een persoon in gevaar kan komen.

4. WANNEER EN MET WIE DELEN WIJ UW PERSOONSGEGEVENS?

In het kort: Wij kunnen informatie delen in specifieke situaties zoals beschreven in deze sectie en/of met de volgende categorieën van derden. Verkopers, consultants en andere externe dienstverleners. Wij kunnen uw gegevens delen met externe verkopers, dienstverleners, contractanten of agenten ("derden") die diensten voor ons of namens ons uitvoeren en toegang tot dergelijke informatie nodig hebben om dat werk te doen. Wij hebben contracten met onze derden, die ontworpen zijn om uw persoonsgegevens te helpen beschermen. Dit betekent dat zij niets met uw persoonsgegevens kunnen doen, tenzij wij hen daartoe opdracht hebben gegeven. Zij zullen uw persoonsgegevens ook niet delen met andere organisaties dan wij. Zij verbinden zich er ook toe de gegevens die zij namens ons bewaren te beschermen en te bewaren gedurende de periode die wij hen opdragen. De categorieën van derden waarmee wij persoonsgegevens kunnen delen zijn de volgende:

  • Gegevensanalysediensten
  • Betalingsverwerkers
  • Sociale netwerken
  • Tools voor verkoop en marketing
  • Aanbieders van website hostingdiensten
  • Dienstverleners voor gegevensopslag

Het kan ook zijn dat we uw persoonlijke gegevens moeten delen in de volgende situaties:

Bedrijfsoverdrachten. Wij kunnen uw informatie delen of overdragen in verband met, of tijdens onderhandelingen over, een fusie, verkoop van bedrijfsactiva, financiering of overname van ons bedrijf of een deel daarvan aan een ander bedrijf.

Filialen. Wij kunnen uw informatie delen met onze filialen, in welk geval wij eisen dat deze filialen deze privacyverklaring naleven. Gelieerde ondernemingen zijn onze moedermaatschappij en eventuele dochterondernemingen, joint venture partners of andere ondernemingen waarover wij zeggenschap hebben of waarover wij gezamenlijk zeggenschap hebben.

5. GEBRUIKEN WIJ COOKIES EN ANDERE TRACKINGTECHNOLOGIEËN?

In het kort: Wij kunnen cookies en andere traceertechnologieën gebruiken om uw informatie te verzamelen en op te slaan.

Wij kunnen cookies en soortgelijke traceertechnologieën (zoals webbakens en pixels) gebruiken om informatie te raadplegen of op te slaan. Specifieke informatie over hoe wij dergelijke technologieën gebruiken en hoe u bepaalde cookies kunt weigeren, vindt u in onze Cookie Notice.

6. HOE LANG BEWAREN WE UW INFORMATIE?

In het kort: Wij bewaren uw gegevens zo lang als nodig is om de in deze privacyverklaring beschreven doeleinden te vervullen, tenzij de wet anders voorschrijft.

Wij bewaren uw persoonsgegevens alleen zo lang als nodig is voor de in deze privacyverklaring genoemde doeleinden, tenzij een langere bewaartermijn wettelijk vereist of toegestaan is (zoals fiscale, boekhoudkundige of andere wettelijke vereisten). Geen enkel doel in deze mededeling vereist dat wij uw persoonsgegevens langer dan twaalf (12) maanden na beëindiging van de gebruikersaccount bewaren.

Wanneer wij geen legitieme zakelijke noodzaak meer hebben om uw persoonlijke informatie te verwerken, zullen wij deze informatie verwijderen of anonimiseren, of, indien dit niet mogelijk is (bijvoorbeeld omdat uw persoonlijke informatie is opgeslagen in back-up archieven), zullen wij uw persoonlijke informatie veilig opslaan en isoleren van verdere verwerking totdat verwijdering mogelijk is.

7. HOE HOUDEN WE UW INFORMATIE VEILIG?

In het kort: Wij streven ernaar uw persoonlijke informatie te beschermen door middel van een systeem van organisatorische en technische veiligheidsmaatregelen.

Wij hebben passende en redelijke technische en organisatorische veiligheidsmaatregelen getroffen om de veiligheid van de door ons verwerkte persoonsgegevens te beschermen. Ondanks onze voorzorgsmaatregelen en inspanningen om uw informatie te beveiligen, kan echter niet worden gegarandeerd dat elektronische transmissie via het internet of informatieopslagtechnologie 100% veilig is, zodat wij niet kunnen beloven of garanderen dat hackers, cybercriminelen of andere onbevoegde derden niet in staat zullen zijn onze beveiliging te verslaan en uw informatie op ongepaste wijze te verzamelen, in te zien, te stelen of te wijzigen. Hoewel wij ons best zullen doen om uw persoonlijke informatie te beschermen, is de overdracht van persoonlijke informatie naar en van onze Diensten op uw eigen risico. U dient de Diensten alleen binnen een beveiligde omgeving te bezoeken.

8. VERZAMELEN WIJ INFORMATIE VAN MINDERJARIGEN?

In het kort: Wij verzamelen niet bewust gegevens van of verkopen aan kinderen jonger dan 18 jaar.

Wij vragen niet bewust om gegevens van of verkopen aan kinderen jonger dan 18 jaar. Door de Diensten te gebruiken, verklaart u dat u ten minste 18 jaar oud bent of dat u de ouder of voogd van een minderjarige bent en toestemming geeft voor het gebruik van de Diensten door deze minderjarige. Als we ontdekken dat persoonlijke gegevens van gebruikers jonger dan 18 jaar zijn verzameld, zullen we de account deactiveren en redelijke maatregelen nemen om dergelijke gegevens onmiddellijk uit onze administratie te verwijderen. Als u zich bewust wordt van gegevens die wij mogelijk hebben verzameld van kinderen jonger dan 18 jaar, neem dan contact met ons op via [email protected].

9. WAT ZIJN UW PRIVACYRECHTEN?

In het kort: In sommige regio's, zoals de Europese Economische Ruimte (EER) en het Verenigd Koninkrijk (VK), hebt u rechten die u meer toegang tot en controle over uw persoonsgegevens geven. U kunt uw account te allen tijde bekijken, wijzigen of beëindigen.

In sommige regio's (zoals de EER en het Verenigd Koninkrijk) hebt u bepaalde rechten op grond van de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Deze kunnen het recht omvatten (i) om toegang te vragen tot en een kopie te verkrijgen van uw persoonlijke informatie, (ii) om rectificatie of wissing te vragen; (iii) om de verwerking van uw persoonlijke informatie te beperken; en (iv) indien van toepassing, op overdraagbaarheid van gegevens. In bepaalde omstandigheden kunt u ook het recht hebben om bezwaar te maken tegen de verwerking van uw persoonsgegevens. U kunt een dergelijk verzoek indienen door contact met ons op te nemen via de contactgegevens in de paragraaf "HOE KAN U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE MEDEDELING?" hieronder.

Wij zullen elk verzoek in overweging nemen en opvolgen in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

Als u zich in de EER of het VK bevindt en u van mening bent dat wij uw persoonsgegevens onrechtmatig verwerken, hebt u ook het recht een klacht in te dienen bij de gegevensbeschermingsautoriteit van uw lidstaat of de gegevensbeschermingsautoriteit van het VK.

Als u zich in Zwitserland bevindt, kunt u contact opnemen met de Federal Data Protection and Information Commissioner.

Uw toestemming intrekken: Als wij vertrouwen op uw toestemming om uw persoonsgegevens te verwerken, hebt u het recht om uw toestemming te allen tijde in te trekken. U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door contact met ons op te nemen via de contactgegevens in het gedeelte "HOE KAN U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE MEDEDELING?" hieronder of door uw voorkeuren bij te werken.

Dit heeft echter geen invloed op de rechtmatigheid van de verwerking vóór de intrekking ervan, noch op de verwerking van uw persoonsgegevens op andere rechtmatige verwerkingsgronden dan toestemming.

Afmelden voor marketing- en promotionele communicatie: U kunt zich te allen tijde afmelden voor onze marketing- en promotionele communicatie door te klikken op de afmeldlink in de e-mails die wij versturen, of door contact met ons op te nemen via de gegevens in het gedeelte "HOE KAN U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE MEDEDELING?" hieronder. U wordt dan verwijderd uit de marketinglijsten. We kunnen echter nog steeds met u communiceren - bijvoorbeeld om u service-gerelateerde berichten te sturen die nodig zijn voor de administratie en het gebruik van uw account, om te reageren op serviceverzoeken, of voor andere niet-marketingdoeleinden.

Accountinformatie

Als u op enig moment de informatie in uw account wilt bekijken of wijzigen of uw account wilt beëindigen, kunt u:

Contact met ons opnemen via de verstrekte contactgegevens.

Op uw verzoek om uw account te beëindigen, zullen wij uw account en informatie deactiveren of verwijderen uit onze actieve databases. Wij kunnen echter bepaalde informatie in onze bestanden bewaren om fraude te voorkomen, problemen op te lossen, te helpen bij eventuele onderzoeken, onze wettelijke voorwaarden af te dwingen en/of te voldoen aan toepasselijke wettelijke vereisten.

Cookies en soortgelijke technologieën: De meeste webbrowsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren. Als u dat wenst, kunt u uw browser gewoonlijk zo instellen dat cookies worden verwijderd of geweigerd. Als u ervoor kiest cookies te verwijderen of cookies te weigeren, kan dit gevolgen hebben voor bepaalde functies of diensten van onze Diensten. U kunt zich ook afmelden voor op interesses gebaseerde reclame door adverteerders op onze Diensten.

Als u vragen of opmerkingen hebt over uw privacyrechten, kunt u een e-mail sturen naar [email protected].

10. CONTROLES VOOR DO-NOT-TRACK FUNCTIES

De meeste webbrowsers en sommige mobiele besturingssystemen en mobiele toepassingen bevatten een Do-Not-Track ("DNT") functie of instelling die u kunt activeren om uw privacyvoorkeur aan te geven om geen gegevens over uw online browseactiviteiten te laten controleren en verzamelen. Op dit moment is er nog geen uniforme technologiestandaard voor het herkennen en implementeren van DNT-signalen. Daarom reageren wij momenteel niet op DNT-browsersignalen of enig ander mechanisme waarmee u automatisch uw keuze kenbaar maakt om niet online te worden gevolgd. Als er in de toekomst een norm voor online tracking wordt aangenomen die wij moeten volgen, zullen wij u in een herziene versie van deze privacyverklaring over die praktijk informeren.

11. PASSEN WIJ DEZE VERKLARING AAN?

In het kort: Ja, wij zullen deze mededeling bijwerken wanneer dat nodig is om aan de relevante wetgeving te blijven voldoen.

Wij kunnen deze privacyverklaring van tijd tot tijd bijwerken. De bijgewerkte versie wordt aangegeven met een bijgewerkte 'Herziene' datum en de bijgewerkte versie wordt van kracht zodra deze toegankelijk is. Als wij wezenlijke veranderingen aanbrengen in deze privacyverklaring, kunnen wij u daarvan op de hoogte stellen door op een opvallende plaats een kennisgeving van dergelijke veranderingen te plaatsen of door u rechtstreeks een kennisgeving te sturen. Wij raden u aan deze privacyverklaring regelmatig door te nemen om op de hoogte te blijven van de manier waarop wij uw informatie beschermen.

12. HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN OVER DEZE MEDEDELING?

Als u vragen of opmerkingen hebt over deze kennisgeving, kunt u ons e-mailen op [email protected] of per post contact met ons opnemen op:

Greenmoods B.V.

Andries Copierhof 4

Rotterdam , Zuid-Holland 3059LM

Nederland

12. HOE KUNT U DE GEGEVENS DIE WIJ VAN U VERZAMELEN INZIEN, BIJWERKEN OF VERWIJDEREN?

U hebt het recht om toegang te vragen tot de persoonsgegevens die wij van u verzamelen, deze gegevens te wijzigen of te verwijderen. Om een verzoek tot inzage, bijwerking of verwijdering van uw persoonsgegevens in te dienen, kunt u terecht op: https://www.greenmoods.nl/nl/service/.